Κυριακή της Ορθοδοξίας και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα απαγγείλει πάλι "το σύμβολο της πίστεως", σύμβολο υποταγής της Πολιτείας στις επιταγές και επιθυμίες της Εκκλησίας.
Αδυνατώ να κατανοήσω την θλιβερή αυτή εικόνα που καθιέρωσε ο ξενόφερτος βασιλιάς Χριστιανός-Γουλιέλμος-Φερδινάνδος--Αδόλφος-Γεώργιος.
Δυστυχώς ούτε ο Στεφανόπουλος ούτε ο Παπούλιας είχαν τα κότσια να αντισταθούν , όπως έκανε ο αείμνηστος Κων/νος Καραμανλής κατά τη διάρκεια της θητείας του , χωρίς να τολμήσει η Εκκλησία να βγάλει κιχ.
Καταλαβαίνω τις μεγάλες γιορτές, τα Χριστούγεννα και το Πάσχα αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να
καταλάβω γιατί τόσος ντόρος και τόσο πάθος γι αυτή την Κυριακή του ορθόδοξου "θριάμβου".
Και γιατί "ορθώς δοκεί" όποιος πιστεύει στις εικόνες-είδωλα και πανηγυρίζει την επαναφορά τους στους ναούς;
Και γιατί δεν είναι επαναφορά της ειδωλολατρίας, όταν ο πιστός δεν πιστεύει π.χ. στην Παναγία
αλλά στην κάθε "θαυματουργή " εικόνα της.
Ποιός δεν έχει δει τις αθώες γυναικούλες να προσκυνούν την "Ιεροσολυμίτισσα" και να σκουπίζουν με ένα κομμάτι βαμβάκι το τζάμι της εικόνας γιανα πάρουν ολίγη αγιοσύνη από το εικόνισμα στο σπίτι τους.
Μήπως όλα αυτά γίνονται γιατί οι εικόνες είναι εκτός από λατρευτικά αντικείμενα και αιτία εισρροής πακτωλού χρημάτων στα παγκάρια;
Μήπως γι αυτό το λόγο η Παναγία της Τήνου δεν γιορτάζει ως "Ευαγγελίστρια" στις 25 Μαρτίου αλλά στις 15 Αυγούστου;
Μήπως ήταν αιρετικός ο Θεόδωρος Στουδίτης και ο Ιωάννης Δαμασκηνός και όχι ο "Κοπρώνυμος";
Από πού ως πού, οι χριστιανοί που έβγαζαν τα μάτια των αγίων απο τις τοιχογραφίες και τις μπογιές από τις εικόνες, για να τα κάνουν ιατρικά θαυματουργά σκονάκια, είχαν δίκιο;
Γιατί τίσο πάθος και τόσος θρίαμβος με αυτή την βλακώδη γιορτή;
Βέβαια η Εκκλησία έχει βρει την καραμέλα ότι : "εμείς δεν λατρεύομε τις εικόνες αλλά τις τιμούμε."
Αυτό είναι όμως είναι το μόνο που δεν γίνεται από το χριστεπώνυμο πλήθος.
Οι εικόνες απείρου κάλλους με τη λατρεία της εικόνας "Άξιόν εστι" δεν μπορούν να μας πείσουν για τη μη λατρεία των εικόνων.
Ακόμη και " αχειροποιήτες " εικόνες έχουν εφεύρει οι σύγχρονοι εικονολάτρες-ειδωλολάτρες
για να μας πουν ότι τις έστειλε ο ίδιος ο Θεός όπως ο Δίας τα¨"διοπετή" είδωλα.
Δεν τις λένε τουλαχιστον....αχυροποίητες!
Και αγαπητοί μου "ορθόδοξοι" πνευματικοί ταγοί, πού πήγε το: "ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον
ουδέ παντός ομοίωμα...." ;;;
Και όλα αυτά από μια άθλια θεούσα γυναίκα την Ειρήνη την Αθηναία η οποία έβγαλε από τη μέση το σύζυγό της Λέοντα Δ' και τύφλωσε και αργότερα σκότωσε τον 25χρονο αυτοκράτορα γιο της για να αναστηλώσει τις εικόνες με πειθήνια οικουμενική σύνοδο και να κάνει έτσι τα χατίρια των αμόρφωτων καλόγερων και της λοιπής βυζαντινής πλέμπας...
Πώς συνδυάζεται η γιορτή αυτή της Ορθοδοξίας με το υβρεολόγιο και τους αναθεματισμούς
εναντίον του Ελληνικού Πολιτισμού είναι ένα αναπάντητο ερώτημα.
Τέλος ας σκεφτούμε όλοι πολύ καλά τα λόγια του μητροπολίτη Ιωαννίνων Θεοκλήτου, ο οποίος
λέει: " Όταν ο πιστός ταυτίζεται με μια εικόνα, αυτό είναι ειδωλολατρία. Και εμείς έχουμε την ευθύνη , διότι ενθαρρύνουμε την ειδωλολατρία όταν περιάγουμε τα λείψανα των αγίων για να γεμίσουμε τα παγκάρια της Εκκλησίας.....Εδώ δεν λέει με βοήθησε η Παναγία, λέει με βοήθησε
η Παναγία η Ιεροσολυμίτισσα. Αυτό είναι εδωλολατρία όσο κι αν θέλουμε να το εξαγνίσουμε.
Είναι αρρωστημένη πίστη..."
Μήπως θα τον αφορίσετε κι αυτόν ,όπως τότε όλους τους εικονομάχους;
Γιώργος Αγιομυργιανάκης
συνταξιούχος δάσκαλος
Αδυνατώ να κατανοήσω την θλιβερή αυτή εικόνα που καθιέρωσε ο ξενόφερτος βασιλιάς Χριστιανός-Γουλιέλμος-Φερδινάνδος--Αδόλφος-Γεώργιος.
Δυστυχώς ούτε ο Στεφανόπουλος ούτε ο Παπούλιας είχαν τα κότσια να αντισταθούν , όπως έκανε ο αείμνηστος Κων/νος Καραμανλής κατά τη διάρκεια της θητείας του , χωρίς να τολμήσει η Εκκλησία να βγάλει κιχ.
Καταλαβαίνω τις μεγάλες γιορτές, τα Χριστούγεννα και το Πάσχα αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να
καταλάβω γιατί τόσος ντόρος και τόσο πάθος γι αυτή την Κυριακή του ορθόδοξου "θριάμβου".
Και γιατί "ορθώς δοκεί" όποιος πιστεύει στις εικόνες-είδωλα και πανηγυρίζει την επαναφορά τους στους ναούς;
Και γιατί δεν είναι επαναφορά της ειδωλολατρίας, όταν ο πιστός δεν πιστεύει π.χ. στην Παναγία
αλλά στην κάθε "θαυματουργή " εικόνα της.
Ποιός δεν έχει δει τις αθώες γυναικούλες να προσκυνούν την "Ιεροσολυμίτισσα" και να σκουπίζουν με ένα κομμάτι βαμβάκι το τζάμι της εικόνας γιανα πάρουν ολίγη αγιοσύνη από το εικόνισμα στο σπίτι τους.
Μήπως όλα αυτά γίνονται γιατί οι εικόνες είναι εκτός από λατρευτικά αντικείμενα και αιτία εισρροής πακτωλού χρημάτων στα παγκάρια;
Μήπως γι αυτό το λόγο η Παναγία της Τήνου δεν γιορτάζει ως "Ευαγγελίστρια" στις 25 Μαρτίου αλλά στις 15 Αυγούστου;
Μήπως ήταν αιρετικός ο Θεόδωρος Στουδίτης και ο Ιωάννης Δαμασκηνός και όχι ο "Κοπρώνυμος";
Από πού ως πού, οι χριστιανοί που έβγαζαν τα μάτια των αγίων απο τις τοιχογραφίες και τις μπογιές από τις εικόνες, για να τα κάνουν ιατρικά θαυματουργά σκονάκια, είχαν δίκιο;
Γιατί τίσο πάθος και τόσος θρίαμβος με αυτή την βλακώδη γιορτή;
Βέβαια η Εκκλησία έχει βρει την καραμέλα ότι : "εμείς δεν λατρεύομε τις εικόνες αλλά τις τιμούμε."
Αυτό είναι όμως είναι το μόνο που δεν γίνεται από το χριστεπώνυμο πλήθος.
Οι εικόνες απείρου κάλλους με τη λατρεία της εικόνας "Άξιόν εστι" δεν μπορούν να μας πείσουν για τη μη λατρεία των εικόνων.
Ακόμη και " αχειροποιήτες " εικόνες έχουν εφεύρει οι σύγχρονοι εικονολάτρες-ειδωλολάτρες
για να μας πουν ότι τις έστειλε ο ίδιος ο Θεός όπως ο Δίας τα¨"διοπετή" είδωλα.
Δεν τις λένε τουλαχιστον....αχυροποίητες!
Και αγαπητοί μου "ορθόδοξοι" πνευματικοί ταγοί, πού πήγε το: "ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον
ουδέ παντός ομοίωμα...." ;;;
Και όλα αυτά από μια άθλια θεούσα γυναίκα την Ειρήνη την Αθηναία η οποία έβγαλε από τη μέση το σύζυγό της Λέοντα Δ' και τύφλωσε και αργότερα σκότωσε τον 25χρονο αυτοκράτορα γιο της για να αναστηλώσει τις εικόνες με πειθήνια οικουμενική σύνοδο και να κάνει έτσι τα χατίρια των αμόρφωτων καλόγερων και της λοιπής βυζαντινής πλέμπας...
Πώς συνδυάζεται η γιορτή αυτή της Ορθοδοξίας με το υβρεολόγιο και τους αναθεματισμούς
εναντίον του Ελληνικού Πολιτισμού είναι ένα αναπάντητο ερώτημα.
Τέλος ας σκεφτούμε όλοι πολύ καλά τα λόγια του μητροπολίτη Ιωαννίνων Θεοκλήτου, ο οποίος
λέει: " Όταν ο πιστός ταυτίζεται με μια εικόνα, αυτό είναι ειδωλολατρία. Και εμείς έχουμε την ευθύνη , διότι ενθαρρύνουμε την ειδωλολατρία όταν περιάγουμε τα λείψανα των αγίων για να γεμίσουμε τα παγκάρια της Εκκλησίας.....Εδώ δεν λέει με βοήθησε η Παναγία, λέει με βοήθησε
η Παναγία η Ιεροσολυμίτισσα. Αυτό είναι εδωλολατρία όσο κι αν θέλουμε να το εξαγνίσουμε.
Είναι αρρωστημένη πίστη..."
Μήπως θα τον αφορίσετε κι αυτόν ,όπως τότε όλους τους εικονομάχους;
Γιώργος Αγιομυργιανάκης
συνταξιούχος δάσκαλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου